vet inte

hur kunde allt vara bättre förra sommaren?
jo, pengar och skola.. eller? rätta mig om jag har fel.
Nu är det pengar man inte har, skolan är borta, skönt men 
det är dom där jävla pengarna som gör så att man inte är glad
eller på g på någonting,  vissa säger att pengar
är inte hela världen, jo tyvärr så är de det i nu tid.
Jobb, kommer la snart hoppas ja.
Flytta snart och hoppas att allt blir lite bättre.

Klaga klaga klaga, är la det ända jag gör men det
ska bli ändringar på det, lovar.

vill ha min katt också.. hihi.

(visst har varit utomlands men då var allt bra ställt
med pengar och sånt, men nu NEJ )
Man kanske får göra det bästa av situationen , men hur ? säg hur...
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0