"vet inte vad jag ska skriva"

God morgon för mig , God eftermidda för er

Igår blev det Texas Terri på henriksberg, riktigt ball
är hon, gamal punkbrud, bilder kommer upp ikväll.
Hade roligt igår, men har ångest för pengarna,
har iallafall kvar lite.. hehe.

Idag så ska jag träffa pappa hemma hos farmor.
Men pappa hämtar mig och syrran för hon går ¨
på krykor, efter en match igår.
Men först ska jag fika här hemma för mårten
fyller år idag så blir lite kladdkaka och gäster..
efter de blir det mat som sagt hemma hos
farmor, mycket äta idag men det får jag idag.

Bilder kommer upp senare ska gör mig lite fin nu
för kan inte se ut som en ja vet inte vad, haha..

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0