trött jag blir !

jaha då blir det inte att vi flyttar i början av september :( :@
Åh blir så irriterad !!!!!!!!!!!!!! blir i okt, vet inte om det blir
början av okt eller sista, om det blir sista så bryter jag ihop!

Igår var vi hemma hos Fissä, Micke och Elvis.
Elvis fyllde 1 år och så var där och firade lilla skrutten =)
han fick en trumma av oss, hihi så där borta blir det
mycket bankade nu. Fick ju träffa lollo också =)

Idag så har jag, mamma och syrran varit hemma hos
bente, olof, sara och hugo, söta små barn dom har.
Det var trevligt att träffa bente och olof igen efter
många år. Bilder blir det tyvärr inga.

Nästa vecka är det Göteborg kalaset som jag fortfarande
säger, får se om man tar en sväng in mot stan.
Har inga pengar så blir lite jobbigt när man ser alla
men känner som sitter och njuter inne i stan, haha.
Ska också runt nästa veckan och lämna cv runt i stan.

Finns inte så mycket mer att skriva, men jag väntar.
Är faktiskt väääldigt trött på att vänta nu.
jaja, ha en bra regning dag!
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0