pank men lever

I fredags så var det 7 summer sins, guuuuud så roligt det va !
Jag, gabby. mimmi och mamma var det, vi dansade hela kvällen :D
Kan inte förstår varför man inte har gåt dit innan =P

I lördags skulle jag gå ut med tjejerna, förfestade i parken
innan, men fick sååå ont i magen så fick åka hem..
men det kommer andra kvällen men mina tjejer.

Nu är jag såå  pank, men då har jag en bästa carro som
jag känner som ska hjälpa mig och hennes mamma
ska också göra det. Håller tummarna att jag får nåt
jobb snart. Det ska vara ett lunch ställe i nordstan
som precis har öppnat, namnet vet jag inte.

Jaja.. annars nästa vecka som börjar imorgon ska jag
vara tråkig, har ju inga pengar så får sitta hemma
och tycka synd om mig själv , haha.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0