lalalalala kommer inte på något

Nu har jag inte skrivit något idag, sorry... men har pluggat
i körkortsboken hela dagen till kursen som var kl 16.00.
Lärde mig ändå mycket på kursen, fast han som hade
kursen undrade vad jag och syrran gjorde där.. för man ska
igentligen gå på dessa kursen när man har börjat
övningsköra, för just denna gången handlade det om
trafiken, men han sa några gånger till oss att vi kunde
till och med mer än dom andra som satt där och har redan
börjat köra ute i trafiken, så det kändes bra =)

Glömde helt av att ringa till ett jobb idag, dumma becka.
Ska göra det imon för har inget annat för mig.
Skriver om nyheterna imorgon, om det är bra eller dåliga.

Jag ska föröska inte skriva så långa inlägg för det kanske blir
långtråkigt att läsa men jag skriver inte så ofta på en dag
så allt kommer upp nu, hehe.. kanske ska skriva lite oftare
istället. Visst jag är arbetslös men ändå så kommer det
mycket upp på datan ändå. Duktiga jag.
Jo jag ska också rensa mina kläder, flyttar ju snart med mamma
och alla andra i fam, tills jag själv flyttar om 2 mån.


Inte en ny bild, men äsch, nu får njuta av denna...
ska ta lite nya bilder och lägga upp dom.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0