jag är långt långt bort

åh nu glömde jag av vad jag skulle skriva om, haha , jaja
får la hitta på något annat.

Såg Linas Kvällsbok ikväll, den är faktiskt bra, en typiskt
umgdoms film, fast jag såg den för några årsen när den
kom ut. Jaja, annars idag har det inte hänt något speciellt,
latat mig för det mesta.. datan, tv och varit med mamma, haha.
Men imon så ska jag duscha, teorikurs 16.00-18.30 segt att
det är så länge, man bra att vara där. Plus att jag har något att göra.
Och imorgon ska jag ringa ett jobb också och säga att de har
fåt mitt cv och att jag gärna jobbar. Ja finns mer histora bakom
det så därför ska jag ringa dit imon vid lunchtid.

Åh vill så ha ett jobb, shoppa lite höstkläder och höstskor <3
Och och och., flytta ! fast först så ska jag flytta med mamma co,
till landala bakom vasa där i första okt.
Men sen så flyttar jag, syrran och timo sista okt till Ånäsvägen !!
längtar så jävla mycket och jag ber till gud då att jag har jobb.
Vill ju själv betala för att jag bor där och känna mig vuxen,
visst kanske man inte vill betala räkningar, men det kommer jag
ju göra resten av mitt liv så varför inte börja nu när man första
gången ska flytta hemifrån, men vill ju ha fritid också för pengarna,
inte bara sitta hemma. eller? så tråkigt ska vi inte ha.
SÅ hoppas hoppas hoppas att jag får ett jobb. Och jag ska Äga på
det jobbet som jag kommer få, ska försöka trivas som fisken i
vattnet, haha !
Och GRATTIS till syrran och timo som har 3 år idag =)

Har fortfarande inte kommit på vad jag ville igentligen skriva
men hoppas detta duger ändå så hörs vi imon.
Jag hoppas nån läser min blogg, känns lite dumt att annars
bara skirva som en nörd. får la annars bli en blondin med rosa
eller vita läppar och spela in videobloggar, haha BIG NO!
haha natti, nu ska jag läsa i min favvo bok, körkortsboken, haha.

(Och tänkte fixa en ny header, och färg och så... men det gör jag imon)
/rebbe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag! =) Godnatt !



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-25 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0