inte så mycket som händer.

idag har det inte hänt mycket precis.
Var och köpte transportburen till katten sen var vi
alla och fikade på ciggaren sen åkte vi hem.
Lagade mat sen somnade jag som jag inte ska göra,
kommer inte kunna somna nu, hehe.
Sen blev det mer friidrott, GRATTIS BOLT TILL WR !!!
han är riktig grym !!

Imorgon ska jag och mamma slänga påsarna som jag
har i mitt rum och fixa så allt är bra till katten.
Ska testa och se om jag kan ha den här hemma,
annars får den flytta över till syrran tills vi flyttar.
Snälla kan vi flytta nu ?
Mer vet jag inte vad som händer imon.

Och blev nekad till ett jobb idag, biljardpalatset,
inte alls roligt, men tar nya tag och nya hopp.
Och jag hoppas på de andra 2 jobben som jag
får mycket hjälp av, tex, kontakter. Tack =)





Imorgon tänkte jag lägga upp gamla bilder på mig
och få lite nostalgi själv =)
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0