igår, idag och imorgon

igår var en seg dag på dagen men senare kom man igång.
Tog 02.00 bussen hem, europe var bra, men ljudet var kass.
Sen gick vi runt lite i stan och sen åkte jag hem.

Käkade en fin frukost med la familia kl 10 typ,
men sen somnade jag om och vaknade halv 2.
Gick ner till ica med mamma sen har jag bara tagit
det lugnt idag, pojkarna är ju här så förut blev det
friidrott framför tv:n men chips, dipp och grönsaker.

Imorgon frukost som vanligt, sen ska jag och mamma
åka och titia en bur till dita, vi hämtar henne nästa vecka =)
sen så om det är bra väder så ska vi åka till stan
så ska vi se min morbror Timo spela teater.

Hoppas ni alla som läser min blogg har haft det
bra på Kulturkalaset, ( HAHA de som läser min blogg,
finns väl ingen eller?) Haha dagens skämt.
Jag är trött, natti
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0