En regning dag

God morgon eller god eftermidda.

Det regnar och det är tråkigt väder inte alls roligt.
Ska snart göra mig iordning, för snart eller kl 4 tror jag
pojkarna kommer, och vi ska gå över till syrran,
för min lilla dita är där så jag tror att pojkarna vill
träffa henne, för de tror att dita är här.
Så tänkte att vi kan gå bort dit så de kan se hur
hon ser ut.
Inget mer händer idag, vill ut men finns ingen att
gå ut med, och jag har inga pengar.
Men jag ska ta mina 1000 kr som jag har på
sparkontot och göra något roligt med, inte alla pengar
men ska ta dom till mitt konto nästa vecka, tror jag.

Skriver kanske senare igen, ska bli lite piggare och fixa
lite här i mitt rum och så, kram
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0