brum brum

Börja plugga nästa vecka till körkortet, allt är betalt,
tack pappa och carina =)
Så nästa vecka ska jag och syrran till körskolan
och hämta böcker, sen beställa tid för handledarskiten
för att gå med någon i fam, eller måste man ha det?
jag vill börja direkt på körskolan, aja får kolla upp det.

Nu ska mamma och mårten också flytta =)
dom andra vill ha våran lägenhet, så mamma och
mårten ska ner till partillebo nu och skriva på papper!
hoppas de flyttar innnan ja flyttar så får jag flytta med
fast sova på soffan, men mig gör det inget,
för då slipper jag bo här =P

Nu har jag sökt mååånga jobb, plus fåt hjälp av carro
som har fixat lite jobb, hoppas de hör va sig.
parika är det på och den där resturangen i nordstan.
Vill ha pengar !!!!!!!!!!!!!!

Idag ska jag färga håret efter jag har latat mig =P
sen så på kvällen kommer issa hit, vi ska tjöta som
vi brukar göra, hehe..
ha en bra dag, hej
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0