början av denna dagen

God eftermiddag, vaknade för ca 2 timmar sen.
Har ätit frukost och ringt ett jobb, det gick väl bra men
de skulle höra av sig, men hon visste vem jag var och
vet att hon har mitt cv, de har inte glömt bort mig.

Idag händer det inte alls mycket ska snart ta disken
och fixa iordning mig, kolla också vad jag kan göra
för mat till mig att mamma.

I helgen blir det lugnt, lämnade min plats till en
annan person i carros bil, känner mig snäll.
vi skulle åka upp tiill trollhättan, skulle åka 11 på
morgonen och komma hem halv7-7, men har inga
pengar för att ens äta där uppe så lika bra att stanna
hemma. Men det skulle spela bra band, men jag sparar
de pengar jag har till en annan ute kväll.
Ska också få gäster här på lördag så kommer inte
ha tråkigt iallafall , Ha en fin dag så hörs vi säkert senare.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0