allt ska bli bra

Älskar verkligen Dita.
Men hon var tyvärr tvungen att bo hos min syster för mamma
inte kunde ha henne, Men syrran har en egen katt men det
blev något fel de kommer direkt inte överens, men iofs så är
det bara första dagen, hoppas verkligen det funkar.
Åh jag saknar henne, men om jag hade väntat 1 dag till
eller en veckan så hade det varit mycket svårare att lämna
henne, MEN vi flyttar snart i okt vi alla tillsammans,
då får jag ha Dita heeeela tiden, när jag saknar henne mycket
så tänker jag på att snart flyttar vi och hon har tid och komma
överens med stina, och den andra lägenheten är en 3a
så det kommer vara mycket plats för dom och för oss.
Syrran bor bara i en 1a nu och så har stina bot där nu
ett långt tag så det är ju "hennes" ställe, men det roligaste är att
stina vill fram men morrar liiite, men att dita fräser mot henne
blir jag lite förvånad, ska det inte vara tvärtom?
Men det kommer blir bättre om nåndag, det tar tid för 2 tjej
katter precis som det går för vi tjejer att komma överens, haha.
Nä men kommer att besöka min bebis varje dag syrran bor bara
några minuter härifrån, jag vill se att hon har det bra.
Hon har kärlek hemma hos syrran., både hon och timo
kommer att se till att allt blir bra, men får se i helgen om man
ska lämna dom ensama, uhm... vet inte om man vågar det
eller om jag vågar det!? jaja, berättar om hur det går med
dita och stina här på bloggen =)

Annars idag så har jag och syrran varit på körskolan.
Hämtade böcker och gjorde syntest och bokade in
läslektioner eller vad man ska säga. hehe.
Sen efter det så träffade vi Fissä och hennes son Elvis..
vi gick runt på stan och så fikade vi, trevligt trevligt...
sen åkte vi hem då var det allt började.

Puss till dita ifrån mamma-becka =)
/rebbe

Kommentarer
Postat av: Gabby

Dom kommer nog överrens snart ska du se :)

2009-08-20 @ 13:27:16
URL: http://xgabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0