19 april

Nu Funkar min data igen , äääntligen =)
Igår var jag hemma hos Linda och Daniel de fixar sin vind...
men jag satt bara på gården ( som jag blev uppväxt på) och solade
och fixade mat och så. Längtar tillbaka till gården och själva området.
Sen gick vi hem till carina =) träffade pappa också <3 vi käkade kina mat.
Skulle igentligen vara där idag med.. men vädret är inte så roligt och
kan inte göra så mycket öppe på vinden för allt är bara till stora pojkar =P
Men jag träffar pappa nästa söndag för då ska syrran ha kalas.
Annars som händer i dag är att handla mat typ, inget mer =P

Imorgon har har jag ett matte prov kl 11 =/ får se hur det går...
Sen på Onsdag är det redovisning för religion sen på
Torsdag är det Filosofi prov ( som jag måste få G på )
Sen har jag ett prov nångång början av maj.
Uhm ja det jag mest är nervös över är matte provet,
måste verkligen också få G på detta med, Har 2 prov i matte.
Uhm ja hoppas jag hinner med allt.. men efter nästa vecka ska jag
tänka på det är andra matte provet =P.
Äsch så mycket är det igentligen inte, om man tänker efter...
- 2 små matte prov
- Redovisning i Religion
- Filosofi prov
- Projekt och företagande prov.
- 29 maj spriiiiiinger jag ut :D hoppas jag hinner me allt. ca 6 veckor kvar.
Det ända som inte med på schemat är matte proven.. som jag får bestämma
själv när jag vill göra.

jaja.. Pank är jag också ända till valborg (inte alls roligt)
nästa helg får jag vara hemma men uhm... mer då?
allt fixar sig på något sett. Hoppas ja....

Nu finns det inte så mycket att skriva, men nu är jag tillbaka iallafall =)
Juste ja.. idag ska jag sätta mig med inbjudningskorten till min student...
tråkigt att skriva sms till alla och man raderar också smsn nån gång.
Nä men det ska jag sätta mig med efter jag har pluggat
ett kapitel i matte boken.

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0