5 april

nu är jag i jönköping.. tänkte sola och götta mig men det är monligt
och bara 8 grader ute =( men hoppas på bättre imon då har jag iallafall
1 dag och sola här ute.
Åker hem på Tisdag med Martin och Mimmi =) antingen bil eller buss.
På ons blir det ca 15 grader och sol här. Men hemma blir det regn ...
jag ska försöka trolla bort det =P, vill sola och gotta mig på terassen :D

Sen på Torsdag så blir det hem till carro hon fyller 19..
blir tårta kl 3 sen ska vi väl sätte oss på någon krog och förfesta =)
På fredag sen bär det av till Bohus-Malmön med la familia =)
Hoppas det är sol där borta så man kan gotta sig i solen
innan skolan börjar igen.. vill bli lite brun iallafall, eller försöka =P

Nu ska jag spela lite på pappas mobil sen får man ser vad som händer.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0