4 April ... Jönköping

Igår var jag hemma hos syster och myste, vi lagde mat drack
lite vin och tjötade, riktigt trevligt hade jag  <3
Till syster:
- Lycka till idag och hoppas du blir årets spelare =)

Idag åkte mamma och mårten till deras kompis sommar ställe
och jag själv ska bege mig till Jönköping till pappa och carina =)
Ska sola som bara den, och hoppas bara att vädret kommer att vara fint,
kommer åka hem på Onsdag tror jag att det blir.
Åker med mimmi och martin hem =).
Sen får man se vad som händer där borta.
Åh skönt att bara åka bort nu när det ändå är lov,
Få tänka lugnt och fint och inte bara tänka på skolan just nu...
Mitt ute i skogen ska jag vara och bara ta det lugnt =)
Sakna mig inte för mycket bara =P

idag:
- Packa
- Duscha
- Fixa rummet
- Åka bil i 2 timmar
- Sen får man se vad som händer (?)

orkar inte skriva mer.. kommer säkert skriva när jag kommer fram
fast kommer inte åka på ett par timmar... kanske kikar in sen =)
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0