27 april

ledig idag ska fota till imorgon och åka tidigare till skolan och
lägga in dom. sista dagen imon så man får snabba sig.
Och så ska jag plugga matte så jag har gjort det också.

Ilördags så var jag, syrran och fissä först vid kungsparken
men sen så gick vi till neckrosdammen där nästan alla gammalt folk
satt som man var med förut. men det var en trevlig kväll =)

Sen igår så hade syrran släkt kalas, hon fick fina presenter
och gjorde en fin tårta, sen när alla hade gåt så spelade vi
innebandy med pojkarna ute på gräset.
Det var roligt, lite trött blev man, sen somnade jag på soffan
när LA ink var, som jag hade väntat på, typiskt =P.

Inget mer att skriva, men jag längtar till torsdag :D
Pengar, valborg, umgås och en lååång helg !!!


 


en bild ifrån igår =)

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0