24 april

oj oj det var längesen jag skrev, har verkligen inte orkat skriva denna veckan.
haft prov och sega dagar har mest varit trött, Men fint väder har det varit.
Finns typ inget att säga om vad som har hänt i veckan, pluggat och glömt
av att hämta mitt pass, men jag SKA göra det på måndag, lovar mig själv det.
Och på måndag är pengarna inne för turkiet resan, längtar så mycket.
Och jag längtar till balen för då är det bara 1 vecka kvar till studenten =)
idag på msn så snacka jag och carro om låt val när vi ska springa ut ,
man vill ju inte springa ut utan musik, skulle bara blir tyst och tråkigt,
därför så ska carro ta med listan på låtarna som och skickade till mig så
får folk rösta eller lägga till något låt om de inte är nöjda. Jag vill ha Candyman <3.

Idag i skolan gjorde jag klart min kalender för foto =)
har den hemma, blev jätte nöjd.
Sen följde mimmi med mig hem och käkade mat sen stannade hon en stund <3
Och syrran kom och vi kollade på tv och fjantade oss i slutet, förlåt för hårspännet!

Imorgon ska jag städa med mamma för att mamma vill,
och jag MÅSTE färga håret imon med.
Sen välja kläder, blir nog en sväng till Kungsparken imon och träffa lite människor.
Skriver mer om helgen på början av nästa vecka eller nåt =P
Natti Natti ..



Ni får faktiskt ett litet smakprov på studentmössan som jag har hemma nu =P
kanske inte världens vackraste bild, men äsch jag bjuder på denna sålänge.
Och jag ska snart skicka ut inbjudningar, var beredda gott folk =)

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0