Tjöta



Efter skolan idag så åkte jag och mimmi hem till henne,
satt på hennes balkong och drack kaffe och tjöta som vanligt :)
Sen så hämtade pappa upp mig och vi åkte till allum och skulle köpa min jacka,
men nej då fanns den inte där så får hoppas att den finns kvar i Nordstan då.
Och så kanske ska träffa mamma imon
eller på tor och köpa "vinter" skor , men ska hitta
något bättre än vad jag har nu, hatar dessa skor jag använder nu, fula. hehe.

Imorgon är det munkebäcks varvet,
men vi i våran klass ska inte springa ska stå och ta emot folk
som ska springa eller gå runt,
jäj roligt att sitta och kolla på folk som springer i flera timmar.
Ska sitta på olika sationer så de vet vart de ska springa.
Hoppas jag får sitta med mimmi så
jag har nån att snacka med iallafall.

Carro åker till London imon med hennes pojkvän och hans päron.
Hon kommer hem på lördag och då ska vi några hem till henne och leka :D
Shoppa lugnt darlingki :P


Kommentarer
Postat av: Sophia

jaha var det därför ni satt där, lyllos er, medan vi fick gå några km , haha, va kul att bara sitta där och när folk flåsar å har sig ah dom som springer då xD haha

2008-09-24 @ 20:23:49
URL: http://sophiarihm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0