Höstdag



Idag blev det nya skor, och en mysig kofta.
Mimmi följde med in till stan och skulle gå med mig och mamma.
Vi gick från affär till affär, lite jobbigt blev det för visste inte rikitgt vad jag ville ha
men det blev ett par iallafall, lite ovant för mig att köpa, men jag köper alltid
så tråkiga skor, så nä nångång måste jag våga :P
Sen åkte mimmi hem så jag och mamma fortsatte gå runt i stan , mys...
sen så satte vi oss i solen och kollade på folk istället,
men till slut så blev det skor.
tack mamma för en mysig höst dag <3
Så imon blir det, nya skor, kofta, jeansjacka och kjol till skolan, lite höstig, hihi.
Men jag gick också till H&M och skulle lägga undan min jacka men HEPP så fanns
inte min stolek, men så som jag hörde så kommer det inte komma in mer :(
så jag får leta vidare,, men jag vill ha en tjock skinjacka som inte kostar typ 1000 kr, tack!
Får åka in imon och leta efter skolan efter något fint, go natt
Ska se om jag hittar kort på skorna, kommer tillbax isåfall




Här är skorna som jag köpte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0