Pluggar



Hallu hallu.

Nu sitter jag här och tar en pause från pluggandet, har ett stort prov imorgon
om u-länder typ. skit tråkigt. men måste göras.

Håller på att flytta nu, mamma och mårten ska ta över pappas lägenhet
i Ljungkullen och pappa ska flytta till jävla piss Jönköping.
Men ska åka till han lite då och då.
Så nu är det slänga massa saker som inte ska med till
ljungkullen ifrån mamma. haha.. jaja svårt att fatta våran släkt.

Träffade Carro idag efter skolan, gick till hennes jobb och fick kaffe
och satt och tjöta, åkte dit typ runt 4 och gick därifrån vid 6.
Kunde inte lämna henne mitt i allt, sen följe hon med upp en stund
och hon tog en cigg och sen skulle hon hem.
Lycka till med ifyllningen imon och dräglandet :P

Nä nu ska jag sätta mig och plugga, se you later!


 This is me, ha ha ha


 
Carro och jag i studion i skolan för ett tag sedan, då var jag blondin, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0