Mes



Haha, man undrar igentligen varför man skriver blogg
det är la inte så många som kollar på min? haha
Jag kanske iofs inte skriver något intressant, hehe :P
men men.. man kan ju alltid få skriva av sig lite när man väl känner för det :P.

På lördag flyttar vi skönt, får en egen data i mitt rum i ljungkullen (som jag
redan bor i) och så får jag typ hela undervåningen, får ett litet eget liv :)
På fredag ska de be av till maskerad, hoppas det blir roligt, ska inte försöka
bli allt på dragen, jag flyttar ju på lördag.

Idag har Mimmi varit här och hjälpt mig att slänga och packa massa saker,
så är snart klar med allt, typ. Men det ska bli sååå skönt att lämna järntorget
och de som är runt omkring.. Visst jag kanske låter lite konstig, men testa och
bo i stan ett tag det är inte alls så ballt och roligt som man tror att det är.
Pundare jobbiga människor på natten , hatar att gå här när man ska hem
på fredag eller lördag kväll/natt. Men sen får jag iofs åka buss ifrån centralen
men då är man där precis när bussen går så sätter man sig nära nyktra människor
eller äldre, hehe.. jag är ibland en mes när jag ska hem på kvällen, hehe.
Fast bussen till ljungkullen så känner jag för det mesta igen personerna.

Kommentarer
Postat av: syrran

Sen så kan vi två åka nattbussem tillsammans.

Då har jag en person som väcker mig när jag ska hoppa av och du har någon att åka med :)

2008-10-22 @ 15:07:15
URL: http://xgabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0