London..kanske..hoppas



Hej hej å sorry att jag ska har skrivit på ett tag nu.
Men förra veckan låg jag hemma och va sjuk, och nu är jag sjuk igen...
så jag har inte haft ork.
Men i lördag så var jag på spelning på musikenshus,
FY FAN va roligt och bra det va.
Jag såg perkele och deadline <3.
Jag och syrran funderar på att åka till England den 6 dec,
deadline ska spela i London :D
åh vill verkligen åka :D jag har aldrig varit i England,
så nu vill jag åka på denna spelning.

Annars är allt som vanligt, vill köpa nya kläder och
vill skriva på min jeansjacka och klippa mig
så som jag igentligen vill men vågar ej, men men..
men är nöjd med min  frissa som jag har nu :)

Åh allt känns så bra just nu.
Jag har tänkt mycket och jag tror det börjar hämta sig,
men hur blir det all alone?
Men men,, det kommer mer när det väl kommer,


Men sheet vad jag vill till London!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0