Prov och innebandy



Ska ta bussen som går kvart över 1, ska ha ett prov idag i
medieproduktion, jäj :( kan typ inget , men det går som de går..
Sen hem till farmor och pappa och käka med syrran.

Och sen imorgon ska jag spela innebandy DM i
lundystand, ska ses där 08.10, ta min i röven,
jag får åka hemmifrån kl 7 :(. kommer inte orka första matchen..
plus min kondition och sen att det är tidigt på morgonen,
Men får se hur det går, hoppas jag kommer ihåg vart jag ska gå av,
var så längsen jag var där och spelade innebandy med mitt gamla lag.
Men jag ska försöka fjäska med pappa idag och fråga om han kan köra mig.
Hoppas hoppas hoppas...annars får jag la bara åka inget mer med det.
Fan jag kommer bli röd som en tomat ju !!! Ha Ha Ha
Men det kommer att bli roligt att spela igen, men hoppas mina knän håller.

Oj jag såg på klockan nu, have to run till the bussen, bye bye
Ha en fin dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0