nervös eller illamående?

♣               ♥                 ♦
Asså jag vet inte om jag är nervös eller mår illa..
jag är inte rädd att jag ska göra själva tatueringen
jag vet ett det kommer att göra ont.
Men jag tror att jag är lite nervös över om hur den ser ut,
eller om jag är säker, men jag har vetat detta länge, detta kom idag.
Åh vill bara få det gjort. eller så vill jag bara sätta mig i stolen nu.
Jag vill känns hur det känns. 
Vissa av de människor jag känner som har gjort det, klarar fanime jag det =P
14.00 åker jag hemmifrån , 15.00 ska jag göra den.

Jag får la hitta på någon innan så jag inte mår så illa..
vara aktiv, hehe... skola har jag inte.. alla andra jobbar och har praktiv.
Aja, detta kommer jag att överleva, om min syrra klarar av det,
så klarar  verkligen jag av det.
( måste övertala mig själv =P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0