Lång dag



jag sitter i sängen och väntar tills pappa ska hämta mig runt 1 tiden :P
jag måste duscha också mitt hår är äkligt.
idag ska jag se syrrans match med, pappa och carina...
sen så ska jag till Liseberg med, syrran, pappa, carina och farmor :) mys
Sen efter liseberg så ska jag passa pojkarna :)

igår kväll/natt så råkade jag lägga på när jim ringade mig kanske 3 ggr, sorry..
jag gör typ nästan allt när jag ligger och sover, hehe :P

Åh nästa vecka kommer att bli seg... alla går ut på APU förutom ja..
jag valde att jobba istället på Verner  & Verner men nästa vecka blir det bara lördag.
FAST på måndag kl 15.00 så ska jag tatuera mig :D äntligen..
så på tis eller ons så kommer det upp bild/bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0