Jag klarar allt !



Ibland hatar jag att åka buss iallafall de som hände idag,
men jag måste våga, vafan detta var inte så farligt igentligen
men detta händer många, och jag är helt säkert att det var sista gången,
kan inte alltid vara rädd att åka buss hem, då kommer jag ju aldrig hem.
Jag har telefonen och personer som kan möta mig om det känns skumt.
Jag känner igen ditt ansikte cp man, mohahahahhahahaha!!!!!!!!!!!!!!!
jaja jag lever iallafall :P
Detta kanske är ett tecken på att jag ska ha någon att åka med och hem med. hehe :P

Men imon ska jag hem till Farmor och pappa äta gott och ge present till pappsen
syster kan inte följa med hon ligger hemma med halsfluss :( krya på dig syster.

Mimmi och jag var inne i stan idag och kollade lite,
jag köpte en fin svart spargris med döskalle på
och godis till mamma på lagerhouse.
Mamma ligger hemma med skadat knä,
så jag ska följa med henne till Östra imon,
så ska de kolla på henne. Hoppas alltid blir bra mamma och till syster.

Natti natti,
skolan går sådär. men jag kämpar, nästan alla prov suger jag på, men allt annat klarar jag av, det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0