Festa och jobb

Hej hej :)

Sen i torsdags har jag jobbat på Verner & Verner.
Funkar helt okej, lite stressad ibland.. men man får ont i fötterna :(
Och nu har jag blåsor under vänstra foten, men jag måste jobba ändå.
Men får bra betalt, nä men det är kul.

Ifredags efter jobbet åkte jag och mimmi hem till mig, fixade oss..
Sen träffade vi carro inne stan och sen åkte vi till en fest...
sen drog vi 3 till Golden days, och där inne var syrran och jana med :)
Det var roligt :D

Och i Lördags jobb kl 11 sen möte på jobbet och vin å mat..
sen så åkte jag och mamma till padington och det var hej då fest för farbror Sören..
han ska tillbaka till Australien i morgon. Så mycket fest och skratt blev det igår.
Och jag skadade mitt knä igår på bussen hem när jag och syrran åkte..
Så får se hur det går på jobbet imon med knät. =P

Men det har varit en rolig helg och nu blir det ínte festa ett tag, jobb jobb jobb.......


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, en blogg kära kusin! I like the pink :0)



puss till dig

2008-11-30 @ 21:07:30
Postat av: Pappa

hej becka kul att du har fixat en blogg då kan jag liksom träffa dig på nätet nu när vi bor en bit i från varandra ha det bra .jag älskar dig !!!

2008-12-01 @ 15:16:59
Postat av: Rebecka

Hej linda , ja roligt :D hihi...

puss puss

2008-12-01 @ 19:16:31
Postat av: rebecka till pappa

Ja då får läsa varje dag :)

det bra var att du såg att jag hade en blogg :)

ja precis :) men jobbigt och tråkigt att du bor där borta :( älskar dig jätte mycket <3

Gå in på gabriellas blogg också. exgabby.blogg.se

2008-12-01 @ 19:19:07
Postat av: Gabby

hehe nej fel adress till min blogg :D



Gå gärna in och kolla

2008-12-01 @ 19:26:25
URL: http://xgabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0