Vill inte jobba mer

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men här är jag och mår bra =)
Idag så har ja inte gjort så mycket. varit hemma hos farmor lite
och träffat pappa och carina, de åker hem idag,
och nu sitter jag här och slappar och lyssnar på pink <3

igår kom jag hem ifrån jönköping och innan jag skulle jobba så
fikade jag och carina =) det var mysigt.
Men inte kul att jobba. usch usch....

Jag jobbar nu 8 dagar till jul, pupu..... =(
ska försöka vara ledig tors eller fredag... får se om jag kan det..
ska kolla på det imon.. och jag måste sluta tidigare imon hoppas jag kan det iallafall !!
Jaja... snart julafton längtar, inget mer jobb efter det iallafall, längtar fan till skolan. haha !

helgen kommer att vara mysig, kanske ut på fredag och på lördag åka skridskor =)
med mamma, benja, zebban, syrran och ska nog dra med jimpa också =P

Puss haj =)





Lordy, Lordy, lordy !!
Ican`t help it like to party it`s genetic!
It`s electrifying, wind me up and watch me go
Where  she stops, nowbody knows
A good excuse to be a bad influence on you











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0