Undrar lite!?

hej igen, jag har tråkigt men jag har också en fråga.
vad är igentligen bloggen till för? ska man skriva av sig eller bli känd?
Uhm.. inte för att jag igentligen vill veta men undrar ibland på den frågan.
Jag skriver blogg för det är roligt att skriva lite vad man har gjort på dagarna
och läsa andras bloggar. Jag hade en blogg till förut började med den 05 el 06
tror jag, men fattade inte vad man skulle ha den till eller skriva, så sket i den.
Men om jag inte skulle skita i den, tänk på hur länge jag skulle ha haft den tills nu :P.
Jaja.. jag har tråkigt men det finns knappt inget på tv och msn vill inte funka för mig.
Kanske lika bra att jag går och lägger mig, Go natt.
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0