Trött dag idag

Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls..
har legat och sett på tv och sovit, har inte ens orkar laga mat idag.
Har pratat med pappa i telefon ett tag om skatteverket...
han skickade ett e-mail till mig om det, med bajs går inte att öppna..skit..
aja...
Jag ska försöka åka till pappa någon dag nu,, men jobbar för mycket, men efter jul
då kommer jag vara mycket hos pappsen <3

Imorgon är det skola och ledig på fredag =D
Måste köpa hår färg men har inte alls mycket med pengar men kan inte gå runt såhär mer =P

Snart är det julafton och då ska jag jobba och sen hem till faster mia =)
Men det blir goa pengar sen när jag får lönen. men får vara med pappa =) 
Jag skriver väldigt mycket om honom det är bara för att jag vill,
han bor inte i gbg längre, därför vill jag skriva om pappa =)


ha den bra kväll och snart blir det Grays anatomy snart =)




Kommentarer
Postat av: pappa

fortsätt med det !!!!!

2008-12-05 @ 21:19:11
Postat av: rebecka till pappa

det lovar jag :*

2008-12-06 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0