Tjollojsan och go natt

Nu ska jag försöka att inte skriva slarvigt i min text.

Idag har jag jobbat, och sen kom jag hem och bara tog det lugnt, skönt =)
Såg på Britneys dokumentär, riktigt bra faktiskt =)
Hon har inte direkt varit någon favorit för mig, men efter detta programet så
ser man att hon är en annan människa. men hon är inte min idol direkt, men helt okej är hon.

Ska hem till pappa på torsdag efter skolan och kommer hem på lördag innan kl 12
för ska jobba då. Fast jobbar bara 3 timmar =P <3

Imorgon blir det jobba igen, skönt med pengar sen när lönen kommer =P
ska spara till utomlandsresa efter studenten,
efter studenten ska nästan alla till sweden rock, men jag åker nog inte dit,
för vill vara pigg till resan =)
Ojdå nu pratar jag redan nästan om studenten här, det ska jag inte göra.
Lite för tidigt för det tycker jag ,Hehe.

Men ska sova nu, börjar jobba kl 11 imorgon.

Puss och go natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0