Snart så =) & helt okej..



God kvällen ..
i helgen har jag varit med mimmi, har haft jätte roligt verkligen =) <3
sen i lördags så var syrran här hemma och vi var med pojkarna , mys mys.. =)

Idag har jag jobbat, helt okej... sen varit med bröderna igen..
de åker imon till deras mamma och på tisdag åker de till usa i 2 veckor,
kommer saknar dom, sååå mycket ! men de väntar på julklappar
när de kommer hem till oss =)
Jag jobbar imon 12-19 helt okej... tisdag ledig =D lycklig !!!
och onsdag (julafton) jobbar jag till 09.30-14,00 ockå helt okej
plus att det är min sista dag =D

Imorgon får jag in lönen från nov (3 dagar) så på tisdag
ska jag och syrran köpa julklappar och äta lunch inne i stan =)
sen på kvällen blir det öppesittakväll med bingolotto och go mat och vin =)
och lite folk...(familjen), sen är det julafton gott folk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0