På väg =)

nu sitter jag på bussen påväg till jönköping =)
skönt att jag tog med mig datan så jag har något att göra iallafall =)
snart ska jag se lite på tv program och lyssna på musik på datan
fick låna hörlurar av mimmi =)

har varit i skolan idag på ensamblen och vi har sjungit en jul låt
som vi ska spela och sjunga upp på avslutingen, måste öva på den
för vi ska kunna den utantill, och jag är inte alls bra på sånt =P
men jag är inte ensam om att stå där uppe, jag, mimmi, sophia och karin
ska stå och sjunga sen killar som spelar =)
vi ska sjunga santaclause is coming to town, vet inte hur det stavas med det blir säkert bra =P

Vill vara framme nu, tycker inte om att åka buss själv. vet typ inte ens när jag ska av.,.
tror det är efter borås, om det inte är en hållplats imellan , hoppas inte det =P
jaja jag kommer la fram på något sett.

kommer säkert skriva mer om jag har tråkigt =) puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0