Jobb och pank

sitter här vid datan och vill sova och ska snart göra det.
har inte ens packat , för ska åka imon till pappa... gör det imon på morgonen.
jobbig dag på jobbet idag, skönt att vara lite ifrån det. jobbar sen på lördag =)
Annars inte så mycket som har hänt idag, varit allmänt trött bara..

Kom på också att jag inte kommer hinna att köpa julklappar =/
om jag får lönen 23 dec, och jag börjar kl 11 och slutar kl 19 den dan , oj =/
hahaha vet verkligen inte hur jag ska hinna köpa, nu har jag inte ens 100 kr på kontot =P
jaja... jag hittar la på något, kan ju inte kommer utan julklappar,
har många att köpa till iår.

nä nu ska jag sova, puss och gå natt...







hju Go natt Go natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0