Hej Hej =)

hallu nu sitter jag i bilen påväg hem till Mummu och Vaari och ska äta
finsk jul mat (riktig julmat) =) .
Jag och syrran sitter med våra datorer och skriver och vill att tiden ska gå
mycket fortare , eller det vill iallafall jag =P
Julafton var i Onsdags och fick fina julklappar... vi var hemma hos faster mia
och hade det väldig mysigt, men jag var jätte trött gick upp tidigt för att jag skulle jobba
och det var inte alls det jag såg fram emot på julafton. Men det var min sista dag så
va för man inte för pengarna =P .
Dagen efter julafton så var jag hemma hos syrran och förfestade med.. fissä, micke, jana,
syrran, maria och henke.. sen åkte vi in till stan, till slut så hamnade vi på Sejden...där fräffade jag gamla och nya vänner, tex, carro, jimpa, aron m,m, orkar inte skriva upp allas namn =). Men det var jätte trevligt iallafall.. så nu har jag sovit hos syster i 2 dagar, för timo har varit hos en kompis, så jag passade på att vara med henne och katten stina =).

Nu ska jag förtsätta åka bilen, (och tror jag håller på att bli sjuk)
vill inte bli det på nyår, neeeej =( jag håller på att käka vitaminer nu,
så kommer säkert inte bli mer sjuk. hoppas hoppas !
jag håller mina tummar för mig själv !
ska ligga hemma bara,, eller nej, ska köpa en jacka innan nyår =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0