HATA VERNER & VERNER



Fan hatar verner & verner !! Vill inte vara helt slutkörd till julafton, SISTA JAG VILL !!
fan chefen är helt dum i huvet ! palla jobba söndag, måndag, tisdag , onsdag !
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej tack, har jobbat röven av en hel månad nu, ÅH !
Nej måndag eller tisdag ska jag inte jobba, fan han inte ens köpt julklappar än?
får lönen på måndag, nä för jag måste jobba, FAN !!!!!
Ska aldrig sätta min fot där igen, aldrig mer ! jikjfeihncue........



Jaja.. jag gör annars inte mycket, har avsluting imorgon, ska sjunga med 3 st till....
ser inte fram emot det bara för *itt verner !!!!!!
jaja.... han kan sparka mig om han vill skiter jag i.. kommer aldrig komma tillbaka ändå...
mår skit bara för jobbet...


jaja... ni kommer säkert tycka jag är helt borta av detta inlägget... men ville få ut mig lite
på ett annat sett.. ha det fint


Plus att mamma inte vill prata med mig :O .. bra BRA !!!! Jhjhgjuguh fan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0