God kväll

Idag har jag åkt bil nästan hela dagen, har varit på IKEA tillexempel och lite mer
affärer vid bäckebol. Vi köpte lite till nyår festen som vi ska ha hemma, vi ska ha temat
lila, svart och silver :D as snygg ! .
Sen släppte de av mig och syrran inne i stan, jag hittade en jacka, väska, smink, underkläder m,m
länge sen jag shoppade så mycket och dyrt, fast igentligen betalade inte jag =P (julklappar).
Men är jätte nöjd med det jag köpte och imon ska jag köpa hårfärg så jag blir finare till nyår.
Och jag måste städa mitt rum, gjorde lite idag men imon måste jag damsuga och damtorka,
det måste ju vara lite fint iallafall så folk vågar gå in till mitt rum och toa, hehe.´

Har snackat mycket om utomlandsresan nu till turkarna, med  carro, mimmi och kanske syrran...
carro visade mig hotellet som vi skulle isåfall bo på, ser najs ut och helt underbart =)
vill åka nu känner jag, men åker efter studenten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0