Denna dag

Sitter och kollar på Simon & Thomas :D älskar att kolla på dom ;)
har jobbat idag, segt som fan, började kl 9 och höll på att somna på bussen dit...
nä det var en rikigt tråkig dag idag på jobbet, men sen efteråt så följde jag
med syrran till Tony så hon kunde tatuera sig (bild kommer).
Så nu sitter jag här och jag har läst mina kommentarer på bloggen, cry cry...
Men snart ska jag duscha och sen sova.. love you pappa.

Imorgon börjar jag kl 9 och slutar 16 eller 17, seeeeegt, hoppas det finns
mycket att göra så tiden går fort som bara den...
Sen ska jag hem och ta det lugnt (sova).
Ledig på ons, tors (fast skola) å ledig på fredag...
men jag jobbar lör och sön och sen hela nästa vecka tror ja...
men dit kommer vi då...
men skönt att vara ledig lite iallafall....så man kan få lov att andas..

Men men annars funkar nästan allt, mycket saknad och längtan. Men är glad ändå. tror ja..
Men ha en fin kväll så hörs vi imon. puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0