Är trött och glad =)

Har jobbat idag igen, segt som fan... inga kunder typ, inte alls bra.
Och så har jag fikat med mimmi också efter jobbet det var mysigt och skönt =)
och när jag kom hem var min kusin Dick här <3 han kanske ska bo här lite om ett tag =) mysigt. Och nu sitter jag här med datorn i knät och snackar med jim , vi ska ses nästa helg
och umgås och kanske åka skridskor, det var svin längesen jag åkte.. kanske sen 5an eller nåt, haha... men det ska bli roligt =).

Imorgon ska jag till ungdomsmottagningen kl 11 sen stressa till jobbet börjar kl 12 till 18
samma jobb tider på onsdag.
Åker somsagt till pappa på tors efter skolan, åh längtar, fast inte åka buss själv... aja jag överlever =P . Kom på att pappa har buzz spelet hemma, så det ska jag, pappa och zarina spela, tycker ja =D . Sen kan jag och pappa åka hans "bone bil" haha... in till stan  (jönköping).
Nu ska jag se vad som kommer på tv och sen sova är jätte trött..
puss och haj =)


Kommentarer
Postat av: Zarina

tja bruttan!ska du o farsan åka bonne bil?? ;-)

Låter ballt! Jag har kört den, funkar bra!!

Kul att du dyker upp!Massor av puzzar "Bonn" Zarina Farsan Hälsar

2008-12-09 @ 19:09:58
Postat av: rebecka till Zarina

haha =P ja, =P

ja det tycker jag med =) puss puss

hälsa mycket tillbaka till pappa...

2008-12-09 @ 23:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0